Artist nonconformist si exigent cu el si cu cei din jur, Deliric a pus muzica pe primul plan inca din copilarie. Nu s-a lasat influentat de prejudecati si a urmarit sa faca lucrurile dupa standardele inalte pe care si le-a setat singur, reusind sa lanseze prima casa de discuri independenta de hip hop si trupa C.T.C.
Toto, cum ii spun cei apropiati, nu s-a oprit doar la muzica, in anul 2011 a fondat PORC, un brand vestimentar cu o identitate puternica ce si-a creat un loc puternic pe piata streetwear si i-a adus succesul in lumea anterprenoriatului.
Creator polivalent, Deliric a fost unul dintre artistii care au vazut in YouTube mai mult decat o platforma de streaming pentru muzica tuturor. I-a vazut potentialul de marketing – atat pentru brandul personal, cat si pentru brand-ul PORC – dar si potentialul de a sustine tanara generatie de artisti, tineri care sunt la inceput de drum si au nevoie de de sustinere. De aici a mai fost decat un singur pas pana la colaborarea cu brand-urile, in campanii sau proiecte online.
Cand: 19 mai 2020
Ora: 17.00
Unde: www.facebook.com/evensys