De 14 ani, noi cei de la Evensys aducem an de an cele mai noi idei in marketing, comunicare, digital si social media. Avem probabil cel mai mare portofoliu de conferinte dedicate domeniului marcom si cu siguranta cele mai multe premiere pe piata noastra.
Primul eveniment Evensys a fost Marketing360, in mai 2006. A fost conferinta care ne-a lansat pe piata si momentul care a deschis un sir lung de evenimente. Au urmat Marketing Innovation Forum, Digital Marketing Forum, PR Forum si multe altele. Am lansat primele evenimente pe cele mai importante noi discipline din marketing si comunicare: social media, shopper marketing, mobile marketing, influencer marketing, marketing B2B, blogging, social media etc.
La inceputul anului 2020, am anuntat cea mai mare agenda a noastra de pana acum, cu idei noi si concepte relansate. Apoi a inceput criza Covid-19 si din acest moment stim cu totii ce s-a intamplat. Intalnirile cu mai mult de 100 de persoane au fost interzise inca din primle zile ale crizei noului coronavirus. Peste noapte, toti organizatorii de evenimente mari au inchis usile firmelor si au plecat acasa. Si noi odata cu ei.
Am stat de atunci acasa, dar nu am stat locului.
De 14 ani, noi cei de la Evensys cream prin evenimentele noastre adevarate platforme de continut care aduc tendintele momentului, noi idei si mai ales solutii pentru cei care ne viziteaza editie dupa editie. Chiar daca acum nu mai facem conferinte, nu inseamna ca nu mai cream continut. De aceea, ne face o mare placere sa va prezentam portalul Romania Back to Business.
Evensys lanseaza portalul de marketing Romania Back to Business
In plina criza Covid-19, intr-un moment in care multe afaceri intampina provocari serioase, Evensys lanseaza primul portal de marketing, comunicare si digital care isi propune sa gaseasca solutii si idei pentru comunitatea de business locala.
Marketingul joaca un rol important in viata unei companii si nu numai.
Companiile care se promoveaza in vremuri dificile au de castigat pe termen mediu si lung. Cele care inceteaza publicitatea isi creeaza singure un handicap pe piata. Studiile arata ca 60% dintre companiile care si-au oprit reclamele pentru mai mult de 6 luni au inregistrat scaderi pentru cel putin un indicator al performantei brandurilor.
In acelasi timp, publicul larg are nevoie de comunicarea si informarea companiilor in timpuri dificile. Oamenii sunt mai atenti acum la noutatie si petrec mai mult timp consumand media. In perioada aceasta, navigarea pe web a crescut pentru 37% dintre romani, consumul de TV clasic pentru 27% dintre romani, iar utilizarea social media pentru 30%.
Romanii vor sa simta alaturi de ei brand-urile lor preferate. Sunt atenti la implicarea companiilor si le recompenseaza cu bunavointa pe cele care sunt responsabile. Un studiu Kantar ne spune ca doar 4% dintre romani doresc ca brandurile sa isi opreasca sau sa reduca publicitatea, spre deosebire de 8% dintre consumatorii chestionati la nivel global.
Publicul asteapta mesaje empatice, transparente si mai ales pe un ton linistitor. La randul lor, oamenii de marketing si antreprenorii au nevoie de informatii utile pentru a crea perceptii pozitive si legaturi puternice cu clientii lor. Cei care vor opri publicitatea vor pierde din share of mind. Cei care vor comunica prin conexiuni emotionale puternice si pe baza unor valori comune cu cele ale consumatorilor vor triumfa.
Va invitam sa ne urmariti pe Romania Back to Business!
Echipa Evensys
Site-ul BacktoBusiness.ro este sustinut de Kiss FM, Rock FM, Magic FM si recomandat de IAB Romania.