Cand totul continua acasa, bankingul continua simplu cu stay@home’bank, spun ING Bank si JAZZ intr-o campanie realizata din izolare.
Azi oamenii nu doar lucreaza de la distanta, ci traiesc impreuna de la distanta: alearga maratoane impreuna, joaca boardgames in programe de teleconferinta, invata sa gateasca in live-uri, ies la baute virtuale si fac Face Time cu parintii.
Cand ei isi redefinesc viata sociala, ING Home’Bank este cel mai simplu instrument de a le sustine aceasta noua normalitate: cu plata facturilor personale sau ale parintilor sau bunicilor, cu reincarcarea cartelei, cu transferul de bani catre un numar de telefon al unui prieten sau cumparaturi online si alte operatiuni financiare, totul fara sa iesi din casa.
“Din perspectiva de brand, in acest nou context pe care-l resimtim cu totii, ni se pare foarte important sa ramanem alaturi de clientii nostri, sa-i ajutam cu ceea ce au ei nevoie sa faca acum, sa le oferim solutiile relevante pentru ei. Si cum cu totii stam acasa in perioada asta, am pregatit impreuna cu Jazz o campanie filmata 100% remote, pentru ca da, se poate sa pregatesti o campanie si de-acasa. Vorbim despre ING Home’Bank si despre cum activitatea ta financiara poate continua la fel de bine si de simplu si de acasa, poate cu o doza de optimist si de inspiratie de care avem cu totii nevoie.” Silvia Mihailescu, Director of Marketing and Communications ING Bank
Zilele astea, internet bankingul ING este una dintre acele utilitati care fac treaba sa mearga mai departe fara greutate. Si comunicarea reflecta aceasta abordare directa si autentica.
Spoturile campaniei au fost facute cu oameni reali, oameni mereu gata sa ridice moralul celorlalti, foarte activi de acasa. Multumiri actritei Ilona Brezoianu si Domnului Relu (tatal Ilonei), alpinistilor Mihnea Prundeanu si Vlad Capusan, lui Radu Restivan, coach 321sport, artistului Andrei Reg si tuturor celor care duc mai departe mesajul in online.
“Multi dintre oamenii din Jazz erau utilizatori de Home’Bank cu mult inainte sa lucram pentru ING. Bankingul devenise pentru noi doar o formalitate pe care o faceam intre doua discutii sau doua destinatii, in taxi. Cand am intrat in izolare ne-am dat seama ca cea mai onesta abordare este sa aratam chiar asta: cat de simplu le este oamenilor sa isi continue viata lor financiara de acasa. Pana la urma, viata chiar bate filmul si cate lucruri minunate au reusit sa faca oamenii de acasa zilele astea concureaza cu cele mai tari scripturi de reclame ever. A fost o experienta interesanta sa facem o filmare numai cu Zoom-uri, Skype-uri si Whatsup-uri. Practic fiecare membru al echipei a fost conectat in acelasi timp la regizor, producator si la protagonisti si parca niciodata nu am comunicat mai clar si mai bine. Si, fun fact, in toate intalnirile astea digitale mai cunosti si sufletul omului dupa background: unii isi puneau in spate peisaje de vacanta, scene din filme, nah, fiecare cu dorul lui.” Valentin Suciu, Creative Partner Jazz
Campania se desfasoara pe TV, online, social media, parteneriate cu influenceri, radio si Spotify.
Executii video, TV & online