Initiative si Profero folosesc panourile outdoor pentru campania #StaiAcasa

de INITIATIVE & PROFERO

26 martie 2020

Initiative si Profero lanseaza campania #StaiAcasa, prin care o serie de panouri OOH traditionale si digitale din Bucuresti isi schimba functia obisnuita, de a promova produse si servicii cu scopul cresterii traficului si a vanzarilor, intr-un vector de constientizare si de influentare a comportamentului, in contextul actualei pandemii. Mesajele creative atrag atentia publicului asupra obligativitatii de a respecta masurile transmise de autoritati si de a nu parasi locuinta in perioada de carantina cauzata de COVID-19. 

Din dorinta de a sprijini eforturile de prevenire a raspandirii noului coronavirus, agentia de digital Profero si agentia de media Initiative din Lowe Group au reunit resursele proprii cu cele ale furnizorilor de OOH Euromedia si Phoenix Media, precum si cu Affiche Digital Printing, pentru productie. Astfel, peste 60 de de panouri traditionale si digitale poarta, din aceasta saptamana, mesaje contextuale care fac apel la responsabilitatea oamenilor: „Daca citesti asta, esti prea departe de casa” sau „Ce e in neregula aici? Tu.”, „Gasca mea poate sa stea”,  insotite de hashtag-ul #StaiAcasa. 

„Desi vedem o scadere a traficului in oras, el este inca departe de a fi minim. Asa ca ne-am dorit sa contribuim, cum stim noi mai bine si alaturi de partenerii nostri, la constientizarea situatiei. Daca in conditii normale ne propunem ca mesajele noastre outdoor sa fie vazute de cat mai multi oameni, acum avem un singur gand: sa ne conformam cu totii si sa ajungem sa nu le mai vada nimeni, de fapt”, a spus Andreea Dinescu, Managing Director, Profero. 

Stim cu totii ca cea mai buna cale de a limita raspandirea epidemiei este sa stam acasa si sa evitam contactul cu ceilalti. Stim cu totii, dar nu toti intelegem inca pe deplin cat de important este sa renuntam la intalnirile cu cei dragi sau la diverse activitati neesentiale. In acest moment, traficul stradal nu isi are rostul, fiind chiar interzis in lipsa unor motive justificate. Acum, cea mai buna publicitate este pentru sanatatea noastra, care depinde fundamental chiar de fiecare dintre noi. Speram sa reusim astfel sa ii intoarcem din drum pe cei care ar trebui sa stea acasa, a spus Catalin Florea, Head of Product, Initiative.

MADE WITH IN BUCHAREST BY
Supported by
Recommended by
Communities