Kiss FM, Rock FM si Magic FM lanseaza campania ”In vremea radioului”

de Kiss FM

18 mai 2020

Kiss FM, Rock FM si Magic FM lanseaza o campanie de comunicare prin care prezinta radioul in topul preferintelor oamenilor datorita gradului inalt de credibilitate pe care acesta il are, dar si mediul preferat al generatiei Milenialilor. Intitulata ‘’In vremea radio-ului’’, campania celebreaza importanta radioului in vietile ascultatorilor.

Nume celebre din industria muzicala sustin initiativa

Campania isi doreste sa aduca in atentia publicului larg importanta radioului, locul unde oamenii au auzit cele mai importante vesti ale secolului XX: Churchill a declarat razboi Germaniei printr-o transmisie radiofonica, la radio s-a anuntat prima data ca al Al Doilea Razboi Mondial s-a incheiat si nu in ultimul rand, la radio s-a auzit pentru prima data „un comunicat important pentru tara„.

Numeroase vedete si nume celebre precum Smiley, Alina Eremia, Liviu Teodorescu, Calin Goia, Randi sau solistul formatiei Trooper, Alin Dinca, s-au implicat in realizarea videoclipului de promovare al campaniei unde piesa principala ‘’Fata din vis’’ compusa de trupa Compact a fost adaptata in directia mesajelor campaniei.  

Radioul este al doilea cel mai credibil canal media in perioada pandemiei

Conform unui studiu realizat de EXACT Business Solution in perioada 2 – 20 aprilie a anului in desfasurare,  radio-uleste cel de-al doilea canal in topul increderii romanilor, votat in proportie de 60% si preferatul Generatiei Y (24 -37 ani). Studiul arata ca radioul este companionul perfect in perioada de izolare si ilustreaza beneficiile emotionale care il claseaza in topul preferintelor la nivelul tarii. 78% dintre respondenti considera ca cel mai important beneficiu al radioului in perioada COVID-19 este acela de a informa, 74% dintre romani au declarat ca radioul le aduce o stare de bine/relaxare, iar 60% dintre respondenti nu se mai simt singuri atunci cand il asculta.  

’’In aceasta perioada de criza, cand totul se schimba si noutatea devine un laitmotiv, radio-ul este alaturi de romani fiind tool-ul care estompeaza la nivel emotional distantarea sociala. La 124 de ani distanta de la prima transmisie radio din istorie, pe fondul pandemiei COVID-19, Kiss FM, Rock FM si Magic FM lanseaza campania ‘’In vremea radio-ului’’, ca o celebrare a unuia dintre cele mai  populare mijloace de comunicare media. Ne bucuram ca am reusit sa realizam campania cu ajutorul celebritatilor care s-au implicat intr-un mod autentic si natural initiativei, chiar din intimitatea locuintelor lor. Era un pas pe care l-am vazut normal dupa ce am primit si aprobarea publicului, in toata aceasta perioada de izolare, dificila pentru majoritatea, sa luam in considerare faptul ca radioul a fost companionul ascultatorilor, de vreme buna sau vreme rea.’’ declara Florin Ciobica, Managing Director AG Radio Holding.

In topul activitatilor preferate de romani in perioada de izolare, ascultarea radioului a fost votata de peste 34% dintre acestia. Avand in vedere ca oamenii isi petrec majoritatea timpului in propria locuinta, ei asculta pe o perioada mai lunga de timp frecventele radio.

PARTENERI CAMPANIE: Agentie: Circles Colab; Casa de productie: Hai-Hui Entertainment; Productie piesa: StartRec Studios.

MADE WITH IN BUCHAREST BY
Supported by
Recommended by
Communities