Pastel si Unlock Research ofera un pachet de strategie si cercetare „la cheie”

de Pastel

8 mai 2020

Compania de cercetare Unlock Market Research impreuna cu agentia de comunicare pastel lanseaza “Open Insights”, un nou program de cercetare si interpretare strategico‑creativa, adaptat noului context. 

“Open Insights” este un instrument de cercetare calitativa cu generare de insight‑uri si interpretare strategica si creativa. Programul va pune fata in fata, intr‑o conversatie live, oamenii din spatele brandurilor si consumatorii reali. Specialistii de la Unlock Market Research vor interpreta datele, iar echipa pastel va pregati in baza acestora un set de recomandari strategice si creative pentru o comunicare relevanta.

„Am construit acest program cu gandul la relevanta pe care ne dorim sa o vedem in campaniile de comunicare din perioada aceasta. Traim vremuri in care totul se transforma in jurul nostru, inclusiv publicitatea asa cum o stiam noi, o perioada plina de incertitudine, in care foarte multe comportamente si emotii s-au schimbat peste noapte, influentand astfel schimbari majore in felul in care brand-urile comunica si vor comunica. De aceea, credem ca dincolo de inflatia de date si de studii calitative care apar aproape zilnic, avem nevoie de dialoguri sincere cu consumatorii, cu oamenii. La acestea se adauga interpretarea strategica si creativa, pentru ca da, trebuie sa tinem cont de vocea consumatorilor care isi doresc sa fie auziti si intelesi. In felul acesta, campaniile de comunicare vor putea sa ajute cu adevarat la rezolvarea nevoilor de business cu care se confrunta companiile in perioada aceasta”, explica Dana Nae Popa, Managing Director pastel.

Programul poate fi accesat in baza unei taxe flexibile. Companiile care isi doresc sa acceseze programul “Open Insights” pot plati taxa pe care o pot sustine in perioada aceasta. Atat Unlock, cat si pastel sunt companii preocupate de soarta si viitorul industriei de comunicare, de aceea, programul se va derula cu eforturi sustinute din partea amandurora.

„Ca cercetatori vedem ca exista in momentul acesta o abundenta de date, de cifre referitoare la ce fac oamenii in plina pandemie: ce si cat cumpara, de unde, la ce au renuntat sau intentioneaza sa renunte etc. Pentru noi, insa, a fost intotdeauna important sa fim aproape de oameni si sa ii intelegem, sa mergem dincolo de comportamentele si manifestarile exterioare. Iar acum, consideram ca lucrul acesta este mai important ca niciodata. De aceea, credem ca este vital ca prin demersul cercetarii calitative sa ramanem conectati la ce simt oamenii, care sunt nevoile, gandurile si trairile lor profunde. Sa fim in permanenta in legatura cu oamenii, dincolo de usile inchise, pentru a sti cum sa intervenim la timp, cand oamenii au nevoie de noi, prin actiuni relevante si cu impact real in viata lor,” explica Camelia Petrescu, Partener Unlock Market Research.

Companiile care isi doresc mai multe detalii sau chiar sa experimenteze conversatii live cu consumatorii, pot solicita informatii suplimentare de la Manuela Silica, Account Director pastel (manuela.silica@pastel.ro) sau de la Camelia Petrescu, Partener Unlock Market Research (camelia.petrescu@unlock‑research.com).

MADE WITH IN BUCHAREST BY
Supported by
Recommended by
Communities