Publicis Groupe Romania pune la dispozitia clientilor si partenerilor sai doua produse noi, cu informatii la zi despre evolutia comportamentului consumatorilor sau impactul agendei publice asupra consumului de media pentru a oferi un context actual cat mai bine articulat pentru luarea deciziilor rapide.
Produsele – “Strategic Daily Bulletin” si “White Papers” – contin informatii esentiale pentru business-urile clientilor in aceasta perioada, fiind actualizate periodic cu cele mai noi informatii din piata in contextul Covid-19. Cele 42 de editii Daily Bulletin si doua editii White Papers au ajuns la peste 800 de persoane, clienti si parteneri – de la CEO la brand manageri, directori financiari sau de achizitii din peste 20 de industrii diferite precum: Retail, FMCG, Farmaceutice, Auto, Banking, Telecom, Electronics, etc.
Plecand de la premisa ca informarea in contextul Covid-19 este deosebit de importanta pentru fiecare afacere, Grupul a pus la dispozitia clientilor si partenerilor sai produse dezvoltate in-house – rapoarte business-focused – oferind astfel o radiografie completa a acestei perioade. Documentele pot fi accesate de clienti de pe platforme desktop sau mobil, oricand, de oriunde, devenind de cele mai multe ori baze pentru decizii de business sau de comunicare.
Stefan Iordache, COO Publicis Groupe Romania: „Pentru unele organizatii, supravietuirea pe termen scurt este un lucru important in prezent. Altii se concentreaza la cum se vor repozitiona imediat ce vor trece de aceasta perioada. Desi incertitudinea predomina, sa fii informat a insemnat mereu sa ai un avantaj si sa poti lua decizii argumentate concret. De aceea, la Publicis Groupe Romania am dezvoltat instrumente care vin in intampinarea nevoilor clientilor nostri, care contin informatii complexe, pentru a avea o intelegere cat mai buna a ceea ce se intampla zilnic in Romania. Ele au fost foarte bine primite de catre clienti si feedback-ul lor ne determina sa continuam.”
Strategic Daily Bulletin a aparut la inceputul crizei, in urma cu doua luni, din nevoia de a oferi noutati zilnice despre situatia actuala, stiri pozitive, tendinte privind comportamentul consumatorului, informatii financiare sau articole inspirationale. Este un produs care a fost actualizat in fiecare zi, cu cele mai relevante informatii de pe piata. Printre sectiunile raportului, se afla si cea dedicata comportamentului consumatorului, care prezinta evolutia acestuia inca de la inceputul primelor semne de Covid-19 in tara noastra. Ulterior incetarii starii de urgenta, frecventa lui s-a redus la saptamanal.
Cele 42 de editii trimise pana acum pot fi accesate si descarcate de aici.
Deoarece aceasta a fost una dintre primele nevoi identificate ale clientilor, echipa Publicis Groupe Romania a inceput o analiza detaliata a comportamentului consumatorului in aceasta perioada. In aceasta categorie s-a urmarit volumul mentiunilor si interesul pentru epidemia de Covid-19, discutiile care se creeaza in jurul acesteia, dar si subiectele cheie si cele mai frecvente teme in randul mentionarilor de Covid-19.
In continuarea Daily Bulletin, Grupul a venit cu un nou produs – White Papers – un ghid esential de recomandari pentru branduri ce ofera clientilor atat rapoarte, cat si informatii detaliate despre contextul de business, tendinte in comunicare, recomandari si idei despre pasii ce pot fi urmati in situatia actuala. Aceste materiale sunt radiografii ale industriilor Auto, Bere, Finante, FMCG Food, FMCG non_Food, Oil & Gas, Retail sau Telecom. Fiecare raport prezinta contextul de business general dar si specific pentru fiecare industrie, schimbari macro globale si locale, contextul de comunicare din Romania, reactia brandurilor la situatia globala si recomandari, idei pentru momentul depasirii crizei. Cei care sunt interesati sa le acceseze, le pot solicita la adresa Reports_PublicisMedia_RO@publicismedia.com