Afacerile mici joaca un rol extrem de important in fiecare comunitate, iar in aceasta perioada multe dintre ele se confrunta cu dificultati mari din cauza efectelor pandemiei de COVID‑19. Pentru a sustine micile afaceri locale si a-i ajuta pe utilizatori sa descopere cu usurinta alternativele la care pot apela pentru a comanda mancare online, Instagram permite de astazi restaurantelor din Romania sa foloseasca o serie de stickere prin care cei care ii urmaresc ii pot sprijini.
Restaurantele pot folosi stickerele disponibile, care semnalizeaza faptul ca ofera optiunea de livrare a mancarii, atat in continutul pe care il distribuie pe Stories, dar si in postarile de pe profilurile lor. Atunci cand utilizatorii vad un astfel de sticker, este suficient sa apese pe acesta pentru a face comanda prin intermediul site-ului partenerului. In plus, prin distribuirea stickerelor postate de restaurante, utilizatorii le pot ajuta sa duca vestea mai departe si sa faca fata mai usor noilor provocari.
In aceasta perioada dificila, business-urile, in special cele de dimensiuni mici, folosesc Instagram pentru a pastra legatura cu consumatorii lor si a impartasi cu acestia idei legate de cum ii pot sprijini. De la lectii de gatit transmise live pe Instagram, la distribuirea story-urilor care ilustreaza eforturile diferitelor comunitati pentru a ajuta, exemplele care arata cum business-urile pot folosi resursele platformei pentru a aduce oamenii impreuna sunt nenumarate.
Pentru cele mai multe business-uri mici, in acest moment fiecare vanzare conteaza. Din acest motiv, Facebook va continua sa depuna toate eforturile pentru a crea noi optiuni care sa-i ajute pe utilizatori sa sustina business-urile pe care le iubesc intr-un mod cat mai simplu.